zdjęcia biznesowe

Biznesowe zdjęcia dla firm i korporacji

Profesjonalne zdjęcia współtworzą wizerunek Twojej firmy. Drukowane na folderach reklamowych, zamieszczane na stronach internetowych i blogach czy intranetach – zdjęcia kierownictwa i członków całego zespołu sprawiają, że stajemy się bardziej rozpoznawalni jako ludzie. Na wizerunek marki składają się przecież wszystkie działania wszystkich osób, którzy w jakiś sposób kojarzeni są z danym produktem czy usługą.

Komunikacja wartości firmy

Pamiętajmy zawsze, że niezależnie od tego, w jakiej branży działamy, do jakiej grupy odbiorców kierujemy nasze produkty czy usługi, na ostatniej prostej tunelu sprzedaży, zawsze będzie stał człowiek. To ludzie sprzedają ludziom. Paweł Tkaczyk, znany specjalista od budowaniu wizerunku firm (midea) powiedział niedawno w jednym z wywiadów, że dla niego nie istnieje coś takiego, jak B2B czy B2C, bo sprzedaż, marketing i promocja odbywa się zawsze w relacji człowiek do człowieka (human to human, H2H). Dlatego musimy skupić się na człowieku – każda osoba pracująca w firmie może (i powinna) pomagać w kreowaniu wizerunku całego zespołu, firmy czy korporacji.

Dlatego warto zadbać o to, aby tych wszystkich ludzi tworzących wartości danej firmy po prostu wysunąć na pierwszy plan. Dobre zdjęcia dla firm skupiają się więc właśnie na ludziach. Nie na marce, nie na produkcie, ale na zespole ludzi, który za tą marką czy produktem stoi. Cała sztuka w fotografii biznesowej czy korporacyjnej polega więc na takim przedstawieniu najważniejszych członków zespołu, aby z jednej strony podkreślić ich przynależność do grupy (team spirit), a z drugiej bardzo mocno zaakcentować również osobowość i zalety każdego z osobna. Takie zdjęcia budzą zaufanie, takie zdjęcia naprawdę kreują – odnosząc się do ludzkich wartości, pokazując ludzi – kreują wizerunek firmy